Sociaal intranet | maakt werk sociaal en efficiënt

Werkwijze

Geen enkele organisatie is hetzelfde en elke
medewerker heeft binnen een organisatie andere informatiebehoeften. Om Jobber gestructureerd te implementeren, passend bij de informatiebehoeften
van medewerkers, werken we met drie stappen:
voortraject, implementatie en beheer.



Stap 1 - voortraject

We starten het voortraject met een situatieanalyse. We beantwoorden vragen als: met welke systemen wordt er nu gewerkt? Wat is de organisatiestructuur? Wat zijn de doelstellingen van directie/ MT? Wat zijn de informatiebehoeften van medewerkers? Naast de situatieanalyse maken we een specifieke vormgeving voor Jobber in uw huisstijl. Vervolgens maken we een programma van eisen voor de implementatie in fase 2.


Stap 2 - implementatie

De samenstelling van Jobber is altijd uniek, de ingredi├źnten zijn dat niet. Jobber bestaat uit een basispakket, een aantal kant- en klare modules en maatwerk per organisatie.


Jobber basis

Jobber basis bestaat uit profielpagina's, een wall, een nieuwsmodule en een aantal contentpagina's die vrij invulbaar zijn met personeels- of bedrijfsgerelateerde informatie. U kunt Jobber basis aanvullen met modules uit de modulemarkt.


Modulemarkt

Maatwerk

Naast de standaard modules ontwikkelen we maatwerkmodules. Modules die naadloos aansluiten bij de doelstellingen van uw organisatie en de informatiebehoeften van uw medewerkers.


Stap 3 - beheer

Na de implementatie wordt Jobber feestelijk geïntroduceerd bij uw medewerkers. We trainen de ambassadeurs die Jobber succesvol gaan maken binnen uw organisatie en zorgen voor een adequate klantenservice. Optioneel schrijven we teksten, bieden we workshops, denken we mee over de interne communicatie en helpen we met cultuurtrajecten.

Direct contact

Naam

E-mailadres

Telefoonnummer

Vragen en/of opmerkingen