Met onze leuke Tips & Tricks

Financial Controller – Hardinxveld-Giessendam

Vacature informatie

Locatie:

Hardinxveld-Giessendam

Uren per week:

32 tot 40

Dienstverband:

Fulltime / Parttime

Salaris:

€ 3650 tot € 4900

Publicatiedatum:

28 mei 2024

Introductie

“Datagedreven sturen op de financiële gezondheid en groei van een van de grootste backoffice dienstverleners in Nederland. Dat is wat ik met trots zeg als iemand mij vraagt wat ik doe.” – Daniel D., Financial Controller.

Organisatie

Onze klant biedt oplossingen voor alle uitdagingen binnen de backoffice van uitzendorganisaties, zodat hun klanten zich kunnen focussen op het matchen van kandidaten. Zij fungeren als de collega’s op afstand en regelen alle zaken op de achtergrond.

Werken bij onze klant betekent werken in een snel groeiende organisatie met een energiek en gemotiveerd team van 60 medewerkers, verdeeld over twee verdiepingen in het pittoreske Hardinxveld-Giessendam. Ondanks de groei blijft de informele en gezellige sfeer behouden, waarbij collega’s gemakkelijk bij elkaar aanschuiven en de week samen afsluiten.

Met ambitie, samenwerking en gepassioneerde mensen op de juiste positie hebben we naast een optimale dienstverlening en excellent werkgeverschap ook bereikt dat we tot een van de grootste backoffice dienstverleners in de uitzendbranche behoren. Deze positie willen we graag behouden en verder uitbouwen. Daarom zijn wij op zoek naar een: Financial Controller.

Functie

Als Financial Controller ben je eindverantwoordelijk voor de gehele interne administratie van de organisatie en de externe entiteiten van klanten. Je koppelt traditionele financiële data aan businessdata en richt effectieve BI-rapportages in. Je fungeert als financieel adviseur en sparringpartner voor het management en informeert hen over verbeteringen die jij hebt onderzocht. Samen met de directie stel je de financiële planning en budgettering vast.

Een greep uit de overige taken en verantwoordelijkheden:

  • Coachend leidinggeven aan Team Finance en aanspreekpunt voor complexe financiële vraagstukken.
  • Zorgdragen voor cashflow-management, jaarlijkse prognoses, kwartaalcijfers, tussentijdse cijfers, afrekeningen met klanten/nacalculaties en het opstellen van de jaarrekening.
  • Beheren en optimaliseren van de Administratieve Organisatie & Interne Controle (AO/IC).
  • Controleren van de BTW en periodieke aangiftes van belastingen en pensioenen.
  • Opstellen van cijfers van klanten en deze per kwartaal bespreken.
  • Deelnemen aan tactische overleggen met leidinggevenden en directie en fungeren als spreekbuis voor jouw team.

Functie-eisen

  • HBO werk- en denkniveau met meerdere jaren ervaring binnen de accountancy.
  • Affiniteit en ervaring met data-analyse en het gebruik van diverse systemen en tools.
  • Sterke communicatieve vaardigheden om financiële zaken goed te kunnen presenteren en de directie succesvol te adviseren.
  • Integriteit, nauwkeurigheid en betrouwbaarheid vanwege de toegang tot bedrijfsgevoelige informatie.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal voor een soepele inwerkperiode, werkoverdracht en kennisdeling.

Aanbod

Onze klant biedt een ambitieuze werkomgeving met veel groei- en ontwikkelmogelijkheden. Door de complexe constructies in hun dienstverlening en de snelle branche waarin zij werken, is de functie dynamisch en uitdagend. Daarnaast kun je het volgende verwachten:

  • Een salaris tussen de €3650,- en €4900,- o.b.v. 40 uur, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
  • Een laptop van de zaak.
  • 25 vakantiedagen met de mogelijkheid om per jaar 5 extra dagen te kopen.
  • Een winstuitkering (13e maand) bij het behalen van jaardoelstellingen.
  • Jaarlijks 8 wekelijkse “Alles-Flex-gesprekken” en een vitaliteitsprogramma met bootcamp, padel en pilates.
  • Een persoonlijk opleidingsbudget voor jouw verdere groei.
  • Jaarlijkse bedrijfsuitjes, zoals skiën in Oostenrijk of suppen in Spanje.
  • Dagelijks een vers bereide lunch in het gezellige kantoor-café.

Vacature delen:

Heb je vragen?

Locatie

Stationsplein 8-K
6221 BT Maastricht

Email

info@jobber.nl

Telefoonnummer

0850646432

Onze werkwijze

Solliciteer Direct!

Persoonsgegevens

PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)

Contactgegevens

Prive Werk

Wensen

Dit veld moet worden opgevuld met een aantal, b.v. 40

Motivatie & Bron

Β 

Meer

Relevante vacatures

Backoffice medewerker – Hardinxveld-Giessendam

Heb je nog geen ervaring in jouw vakgebied? Geen zorgen! Bij onze opdrachtgever geloven ze in de kracht van elke ervaring, of het nu gaat om bijbaantjes, stages of vrijwilligerswerk. Zoals Pippi Langkous al zei: “Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!” Klinkt dit als jou? Lees dan verder en ontdek hoe jij hun team kunt versterken.

Assistent Controller – Hardinxveld-Giessendam

Bij een snelgroeiende organisatie komen er steeds meer cijfers door de boeken. Wij weten dus als eerste hoe het met de gezondheid van het bedrijf staat en zien die stijgende lijn. Dat is heel gaaf! Vanwege die aanhoudende groei zijn we op zoek naar uitbreiding van het team in de rol van: (Junior) Assistent Controller.

Credit Controller – Hardinxveld-Giessendam

“De kunst van mijn werk is door intensief klantcontact en creatief denken in oplossingen, datgene voor elkaar te krijgen waar anderen vaak een incassobureau voor moeten inschakelen” – Kimberley R., Credit Control Manager. Vanwege onze groei zijn we op zoek naar uitbreiding van Team Debiteuren in de rol van: Credit Controller.

Medewerker Verzuim & Re-integratie – Hardinxveld-Giessendam

“Voor vrijwel alles wat je in dit werk doet, heb je te maken met afspraken en regels. Maar in alles wat je in dit werk doet, luister je ook vooral naar je eigen intuïtie.” – Valery W., Assistent Verzuim bij onze opdrachtgever.

Vanwege de aanhoudende groei van de organisatie is Valery, samen met haar collega’s van Team Verzuim, op zoek naar versterking in de vorm van een: Medewerker Verzuim & Re-integratie.

Jobber job alert