Klantenservice medewerker (administratief) – Weert

Limburg

Weert

Fulltime / Parttime

Introductie

Ben je klaar voor een nieuwe uitdaging in de wereld van klantenservice en wil jij klanttevredenheid naar een nieuw niveau tillen? Zoek je flexibiliteit en vrijheid in je werkrooster? En wil je deel uitmaken van een groeiende organisatie die grenzen verlegt? Dan is dit je kans!

Organisatie

Waarschijnlijk ken je Telenet nog niet, en dat is helemaal oké! Eigenlijk maakt dat het juist nog spannender. Ziggo ken je waarschijnlijk wel, toch? Top! Telenet is namelijk de Belgische variant van het Nederlandse Ziggo ze maken allebei deel uit van een van de grootste telecommunicatiebedrijven ter wereld namelijk "Liberty Global".

Bij Telenet houden we van uitdagingen en het verleggen van grenzen. Dus, zelfs als je ons nog niet kent, willen we je uitnodigen om deel uit te maken van ons avontuur.

Telenet is een van België 's meest innovatieve telecombedrijven, en we groeien snel. We zijn op zoek naar enthousiaste teamleden in Nederland om onze Belgische klanten te ondersteunen. Dus, als je klaar bent om iets nieuws te ontdekken en deel te nemen aan een avontuurlijke reis, lees dan snel verder!

Functie

Bij Telenet draait alles om het helpen van klanten en het benutten van kansen. Als Klantenservice Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze Belgische klanten. Je luistert naar hun behoeften, biedt oplossingen en hebt altijd oog op het aanpassen of uitbreiden van hun huidig abonnement. Je overtuigt klanten van aanvullende diensten en producten waar ze van zullen profiteren.

Je werkt binnen flexibele openingstijden tussen 8.00 en 20.00 uur, waarbij je minimaal 2 avonden per week beschikbaar bent tot 20.00 uur en 1 zaterdag per 2 weken tussen 9.00 uur en 17.30 uur. We bieden een uitgebreid inwerktraject van 3 maanden (gedeeltelijk van uit huis) inclusief 2 weken fulltime training om je voor te bereiden op je rol.

Functie-eisen

  • Enthousiasme: We zoeken teamleden die klanten graag helpen.
  • Toewijding: Je bent leergierig en bereid om een betaalde training van 2 weken te volgen te Weert.
  • Zelfstandigheid: Je kunt zelfstandig werken en neemt initiatief.
  • Taalvaardigheid: Je spreekt vloeiend Nederlands.

Aanbod

  • Een marktconform salaris, vakantiegeld, en 25 betaalde vakantiedagen per jaar en pensioenopbouw
  • Flexibel Rooster: We begrijpen dat het leven druk is, dus bieden we flexibiliteit in je werkrooster.
  • Thuiswerken: Vanaf week 1 ga je opbouwen met thuiswerken, na max. 12 weken is het voldoende om één dag per week op kantoor te werken
  • Je reiskosten worden vergoed en je krijgt een thuiswerkvergoeding. Bovendien stellen we je een computer ter beschikking om vanuit huis te werken.
  • Hecht team en informele werksfeer; teamuitjes, vrijdagmiddagborrels, ontbijt- en lunchsessies, even een drankje na het werk, bij Telenet vormen we één grote familie.
  • Bonussen en Incentives: Je prestaties worden beloond met bonussen en incentives.
  • Doorgroeimogelijkheden: Telenet groeit snel, en we bieden reële doorgroeimogelijkheden en kansen voor persoonlijke ontwikkeling.

Functie

Medewerker klantenservice

Standplaats

Weert

Opleiding

Voortgezet onderwijs

Uren

20 tot 40

Salaris

€ 1150 tot € 2300

Live sinds

15/09/2023

Solliciteer nu!

Persoonsgegevens

PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)

Contactgegevens

Prive Werk

Wensen

Dit veld moet worden opgevuld met een aantal, b.v. 40

Motivatie & Bron