Ben je klaar voor een nieuwe uitdaging in de wereld van klantenservice en wil jij klanttevredenheid naar een nieuw niveau tillen? Zoek je flexibiliteit en vrijheid in je werkrooster? En wil je deel uitmaken van een groeiende organisatie die grenzen verlegt? Dan is dit je kans!
Waarschijnlijk ken je Telenet nog niet, en dat is helemaal oké! Eigenlijk maakt dat het juist nog spannender. Ziggo ken je waarschijnlijk wel, toch? Top! Telenet is namelijk de Belgische variant van het Nederlandse Ziggo ze maken allebei deel uit van een van de grootste telecommunicatiebedrijven ter wereld namelijk "Liberty Global".
Bij Telenet houden we van uitdagingen en het verleggen van grenzen. Dus, zelfs als je ons nog niet kent, willen we je uitnodigen om deel uit te maken van ons avontuur.
Telenet is een van België 's meest innovatieve telecombedrijven, en we groeien snel. We zijn op zoek naar enthousiaste teamleden in Nederland om onze Belgische klanten te ondersteunen. Dus, als je klaar bent om iets nieuws te ontdekken en deel te nemen aan een avontuurlijke reis, lees dan snel verder!
Bij Telenet draait alles om het helpen van klanten en het benutten van kansen. Als Klantenservice Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze Belgische klanten. Je luistert naar hun behoeften, biedt oplossingen en hebt altijd oog op het aanpassen of uitbreiden van hun huidig abonnement. Je overtuigt klanten van aanvullende diensten en producten waar ze van zullen profiteren.
Je werkt binnen flexibele openingstijden tussen 8.00 en 20.00 uur, waarbij je minimaal 2 avonden per week beschikbaar bent tot 20.00 uur en 1 zaterdag per 2 weken tussen 9.00 uur en 17.30 uur. We bieden een uitgebreid inwerktraject van 3 maanden (gedeeltelijk van uit huis) inclusief 2 weken fulltime training om je voor te bereiden op je rol.