Met onze leuke Tips & Tricks

Klantenservice medewerker CAK – Weert

Vacature informatie

Uren per week:

20 tot 40

Dienstverband:

Fulltime / Parttime

Salaris:

€ 2450 tot € 2550

Publicatiedatum:

15 mei 2024

Introductie

Ben jij een klantvriendelijk persoon en krijg jij er energie van om de hele dag mensen te helpen aan de telefoon? Dan is de functie van Klantenservicemedewerker CAK iets voor jou!

Organisatie

 

Het CAK is een publieke dienstverlener die verantwoordelijk is voor de uitvoering van regelingen op het gebied van zorg en welzijn in Nederland. Wij zorgen ervoor dat mensen op een goede manier toegang hebben tot de zorg en ondersteuning die zij nodig hebben. Als klantenservice medewerker speel je een belangrijke rol in het bieden van informatie en ondersteuning aan onze klanten en draag je bij aan een goede dienstverlening.

Je helpt bijvoorbeeld bij openstaande saldo’s, automatische incasso’s, bewind voering en wijzigingen in de WMO (Wet Maatschappelijke Ondersteuning) – en WLZ (Wet Maatschappelijke Zorg) -regeling. Daarnaast help je klanten met het invullen van formulieren, bied je informatie over de status van aanvragen en behandelt klachten en bezwaren. Naast deze taken ga je ook administratieve werkzaamheden verrichten, zoals het verwerken van wijzigingen in bankrekeningnummers en adressen.

Je klanten zijn onder andere mensen met een mentale en/of fysieke beperking of belangenbehartigers hiervan. Om deze reden is het belangrijk dat je geduldig en empathisch bent en goed overweg kunt met deze doelgroep. Je zorgt ervoor dat klanten een positieve klantbeleving hebben en tevreden ophangen nadat ze door jou geholpen zijn!

 

Functie

 

  • Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken van burgers op een professionele en empathische manier.
  • Verstrekken van informatie over regelingen, procedures en aanvraagprocessen.
  • Helpen van klanten bij het invullen van formulieren en verstrekken van duidelijke instructies.
  • Behandelen van klachten, bezwaren en escalaties volgens de geldende procedures.
  • Registreren van klantgegevens en interacties in ons klantensysteem.
  • Samenwerken met interne afdelingen om klantvragen en -problemen op te lossen

 

Functie-eisen

  • Minimaal een middelbare schooldiploma.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Klantgerichte instelling en het vermogen om op een empathische en behulpzame manier met klanten om te gaan.
  • Basiskennis van de zorgsector en regelgeving is een pre.
  • Sterke probleemoplossende vaardigheden en het vermogen om onder druk te werken.
  • Basiskennis van computerapplicaties en het vermogen om nieuwe systemen snel eigen te maken.
  • Je bent beschikbaar voor 25-40 uur per week tussen 08:30 uur en 17:00 uur van maandag tot en met vrijdag

Aanbod

  • Een uitdagende functie binnen een publieke dienstverlener die bijdraagt aan de zorg en welzijn in Nederland.
  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei.
  • Uitgebreide training en begeleiding om je kennis van onze regelingen en processen te vergroten.
  • Een competitief salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Thuiswerk mogelijkheden na het voltooien van de training
  • Een prettige werkomgeving met leuke collega’s.
  • Mogelijkheid tot krijgen van een laptop in bruikleen indien gewenst voor thuiswerk
  • Een goed gevulde koelkast die dagelijks wordt aangevuld op kosten van het bedrijf

Vacature delen:

Heb je vragen?

Locatie

Stationsplein 8-K
6221 BT Maastricht

Email

info@jobber.nl

Telefoonnummer

0850646432

Onze werkwijze

Solliciteer Direct!

Persoonsgegevens

PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)

Contactgegevens

Prive Werk

Wensen

Dit veld moet worden opgevuld met een aantal, b.v. 40

Motivatie & Bron

Β 

Meer

Relevante vacatures

Sales Advisor Ziggo – Weert

Ben jij klaar voor een spannende carrière in sales waarbij flexibiliteit, bonussen en vrijheid voorop staan? Zoek niet verder! Ziggo heeft de perfecte plek voor jou als Sales Advisor.

Technisch helpdesk medewerker airconditioning en warmtepompen – Weert

Voor een toonaangevende fabrikant en leverancier van oplossingen voor airconditioning, verwarming, ventilatie, luchtbehandeling, koud-watermachines en koel-/vriessystemen zijn wij op zoek naar een technisch helpdesk medewerker. 

Klantenservice medewerker (administratief) – Weert

Ben je klaar voor een nieuwe uitdaging in de wereld van klantenservice en wil jij klanttevredenheid naar een nieuw niveau tillen? Zoek je flexibiliteit en vrijheid in je werkrooster? En wil je deel uitmaken van een groeiende organisatie die grenzen verlegt? Dan is dit je kans!

Klantenservice medewerker Multipool – Weert

Ben jij een communicatief talent met een passie voor klantenservice? Wil je graag werken voor verschillende toonaangevende opdrachtgevers? Dan hebben wij dé baan voor jou!

Jobber job alert