Klantenservice medewerker CAK – Weert

Limburg

Weert

Fulltime / Parttime

Introductie

Ben jij een klantvriendelijk persoon en krijg jij er energie van om de hele dag mensen te helpen aan de telefoon? Dan is de functie van Klantenservicemedewerker CAK iets voor jou!

Organisatie

Het CAK is een publieke dienstverlener die verantwoordelijk is voor de uitvoering van regelingen op het gebied van zorg en welzijn in Nederland. Wij zorgen ervoor dat mensen op een goede manier toegang hebben tot de zorg en ondersteuning die zij nodig hebben. Als klantenservice medewerker speel je een belangrijke rol in het bieden van informatie en ondersteuning aan onze klanten en draag je bij aan een goede dienstverlening.

Je helpt bijvoorbeeld bij openstaande saldo's, automatische incasso's, bewind voering en wijzigingen in de WMO (Wet Maatschappelijke Ondersteuning) - en WLZ (Wet Maatschappelijke Zorg) -regeling. Daarnaast help je klanten met het invullen van formulieren, bied je informatie over de status van aanvragen en behandelt klachten en bezwaren. Naast deze taken ga je ook administratieve werkzaamheden verrichten, zoals het verwerken van wijzigingen in bankrekeningnummers en adressen.

Je klanten zijn onder andere mensen met een mentale en/of fysieke beperking of belangenbehartigers hiervan. Om deze reden is het belangrijk dat je geduldig en empathisch bent en goed overweg kunt met deze doelgroep. Je zorgt ervoor dat klanten een positieve klantbeleving hebben en tevreden ophangen nadat ze door jou geholpen zijn!

Functie

  • Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken, e-mails en brieven van klanten op een professionele en empathische manier.
  • Verstrekken van informatie over regelingen, procedures en aanvraagprocessen.
  • Helpen van klanten bij het invullen van formulieren en verstrekken van duidelijke instructies.
  • Behandelen van klachten, bezwaren en escalaties volgens de geldende procedures.
  • Registreren van klantgegevens en interacties in ons klantensysteem.
  • Samenwerken met interne afdelingen om klantvragen en -problemen op te lossen

Functie-eisen

  • Minimaal een middelbare schooldiploma.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Klantgerichte instelling en het vermogen om op een empathische en behulpzame manier met klanten om te gaan.
  • Basiskennis van de zorgsector en regelgeving is een pre.
  • Sterke probleemoplossende vaardigheden en het vermogen om onder druk te werken.
  • Basiskennis van computerapplicaties en het vermogen om nieuwe systemen snel eigen te maken.
  • Je bent beschikbaar voor 20-32 uur per week tussen 08:30 uur en 17:00 uur van maandag tot en met vrijdag

Aanbod

  • Een uitdagende functie binnen een publieke dienstverlener die bijdraagt aan de zorg en welzijn in Nederland.
  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei.
  • Uitgebreide training en begeleiding om je kennis van onze regelingen en processen te vergroten.
  • Een competitief salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Na 3 maanden stijgt jouw salaris al
  • Thuiswerk mogelijkheden na het voltooien van de training
  • Een prettige werkomgeving met leuke collega's.
  • Mogelijkheid tot krijgen van een laptop in bruikleen indien gewenst voor thuiswerk
  • Een goed gevulde koelkast die dagelijks wordt aangevuld op kosten van het bedrijf

Functie

Medewerker klantenservice

Standplaats

Weert

Opleiding

Uren

20 tot 32

Salaris

€ 2450 tot € 2550

Live sinds

01/01/2024

Solliciteer nu!

Persoonsgegevens

PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)

Contactgegevens

Prive Werk

Wensen

Dit veld moet worden opgevuld met een aantal, b.v. 40

Motivatie & Bron