Ben jij een klantvriendelijk persoon en krijg jij er energie van om de hele dag mensen te helpen aan de telefoon? Dan is de functie van Klantenservicemedewerker CAK iets voor jou!
Het CAK is een publieke dienstverlener die verantwoordelijk is voor de uitvoering van regelingen op het gebied van zorg en welzijn in Nederland. Wij zorgen ervoor dat mensen op een goede manier toegang hebben tot de zorg en ondersteuning die zij nodig hebben. Als klantenservice medewerker speel je een belangrijke rol in het bieden van informatie en ondersteuning aan onze klanten en draag je bij aan een goede dienstverlening.
Je helpt bijvoorbeeld bij openstaande saldo's, automatische incasso's, bewind voering en wijzigingen in de WMO (Wet Maatschappelijke Ondersteuning) - en WLZ (Wet Maatschappelijke Zorg) -regeling. Daarnaast help je klanten met het invullen van formulieren, bied je informatie over de status van aanvragen en behandelt klachten en bezwaren. Naast deze taken ga je ook administratieve werkzaamheden verrichten, zoals het verwerken van wijzigingen in bankrekeningnummers en adressen.
Je klanten zijn onder andere mensen met een mentale en/of fysieke beperking of belangenbehartigers hiervan. Om deze reden is het belangrijk dat je geduldig en empathisch bent en goed overweg kunt met deze doelgroep. Je zorgt ervoor dat klanten een positieve klantbeleving hebben en tevreden ophangen nadat ze door jou geholpen zijn!