Klantenservice medewerker Carglass – Son en Breugel

Introductie

Ben jij klant- en oplossingsgericht? Heb jij commercieel inzicht? Maak jij graag het verschil voor jouw klanten, door goed te luisteren en een passende oplossing te bieden? Lees dan snel verder, want misschien ben jij wel de serviceadviseur waarnaar wij op zoek zijn!


Organisatie

Wil jij werken voor het grootste bedrijf ter wereld op het gebied van reparatie en vervanging van voertuigbeglazing?

Carglass is dé specialist in het repareren en vervangen van autoruiten en het verhelpen van kleineautoschade. Schade aan je auto of bestelbus? Ingeslagen zijruiten? Een sterretje in de voorruit? Eenkapotte achterruit? Wij maken het allemaal! Daarnaast herstellen we schades tot 80 centimeter groot.

Onze mensen zijn echte vakmensen. Zij stoppen niet voordat onze klanten veilig de weg op gaan. Decollega’s in het land worden geholpen door een grote groep experts in Son: serviceadviseurs dieklanten (telefonisch) te woord staan en ondersteunende afdelingen die zorgen dat onzeservicemonteurs en schadeherstellers perfect hun werk kunnen doen. Carglass neemt haarmaatschappelijke verantwoordelijkheid serieus via sociale projecten en met de focus op eenduurzame manier van werken.

Functie

Als serviceadviseur ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klant en geef je een blijvende positieveindruk van de dienstverlening. Je behandelt in- en outbound klantcontacten op eeneffectieve, efficiënte en klantgerichte manier. Met je commercieel inzicht geef je advies overruitschade en de dienstverlening en verhoog je de conversie en het klantenthousiasme. Ook ben jeverantwoordelijkheid voor het maken van de opdracht bon, waarbij je klantgegevens,verzekeringsgegevens, auto- en ruitgegevens in ons systeem vastlegt. Het is belangrijk dat jegemakkelijk contacten legt, jezelf kunt inleven in de situatie van de klant en goed kunt communiceren.

  • Je adviseert klanten op commerciële wijze op het gebied van ruitschade en de dienstverlening
  • Je draagt zorg voor het maken van de opdracht bon. Noteert klantgegevens,verzekeringsgegevens, auto- en ruitgegevens in de Service Centersoftware en draagt zorgvoor het maken van een passende afspraak met de klant
  • Je documenteert klachten op een KTV formulier en verstuurt deze naar de afdeling Customer Service
  • Je houdt intensief contact met Service Centers over tijd en prijs
  • Je zoekt actief naar de juiste oplossing voor de klant. De belangen van de klant zijn daarbijprioriteit
  • Je probeert de klant te overtuigen om een (tijds)afspraak te maken. Je signaleert en weerlegtbezwaren van klanten en documenteert deze in het systeem.
  • Geeft informatie aan klanten op het gebied van ruitschade, eigen risico en de voordelen van de dienstverlening


Functie-eisen

  • Je beschikt over een goed analytisch vermogen
  • Jouw Nederlands is zowel in woord als geschrift uitstekend
  • Je hebt ervaring binnen het klantcontact
  • Je beschikt over minimaal MBO-4 werk- en denkniveau
  • Je beschikt over uitstekende administratieve PC-vaardigheden, een empathisch vermogen enwerken goed samen in teamverband
  • Je beschikt over een positieve instelling, je bent stressbestendig, je bent klant- enkwaliteitsgericht en je hebt doorzettingsvermogen
  • Overtuigingskracht en pro activiteit staat hoog in het vaandel
  • Tenslotte, ben je flexibel inzetbaar en in staat om zelfstandig te werken

Aanbod

  • Kantoortijden van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 18:00 uur.
  • Geschikt als fulltime baan of parttime baan (minimaal 32u).
  • Thuiswerken na training en inwerkperiode van ca. 6-7 weken
  • Je ontvangt de nodige apparatuur kosteloos in bruikleen voor thuiswerk
  • Een maandsalaris van €2705,-
  • Coaching en begeleiding, zowel op afstand als fysiek, omdat wij graag in onze mensen investeren

Functie

Medewerker klantenservice

Standplaats

Son en Breugel

Opleiding

MBO

Uren

32 tot 40

Salaris

€ 2185 tot € 2730

Solliciteer nu!

Persoonsgegevens

PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)

Contactgegevens

Prive Werk

Motivatie & Bron