Ben jij klant- en oplossingsgericht? Heb jij commercieel inzicht? Maak jij graag het verschil voor jouw klanten, door goed te luisteren en een passende oplossing te bieden? Lees dan snel verder, want misschien ben jij wel de serviceadviseur waarnaar wij op zoek zijn!
Wil jij werken voor het grootste bedrijf ter wereld op het gebied van reparatie en vervanging van voertuigbeglazing?
Carglass is dé specialist in het repareren en vervangen van autoruiten en het verhelpen van kleineautoschade. Schade aan je auto of bestelbus? Ingeslagen zijruiten? Een sterretje in de voorruit? Eenkapotte achterruit? Wij maken het allemaal! Daarnaast herstellen we schades tot 80 centimeter groot.
Onze mensen zijn echte vakmensen. Zij stoppen niet voordat onze klanten veilig de weg op gaan. Decollega’s in het land worden geholpen door een grote groep experts in Son: serviceadviseurs dieklanten (telefonisch) te woord staan en ondersteunende afdelingen die zorgen dat onzeservicemonteurs en schadeherstellers perfect hun werk kunnen doen. Carglass neemt haarmaatschappelijke verantwoordelijkheid serieus via sociale projecten en met de focus op eenduurzame manier van werken.
Als serviceadviseur ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klant en geef je een blijvende positieveindruk van de dienstverlening. Je behandelt in- en outbound klantcontacten op eeneffectieve, efficiënte en klantgerichte manier. Met je commercieel inzicht geef je advies overruitschade en de dienstverlening en verhoog je de conversie en het klantenthousiasme. Ook ben jeverantwoordelijkheid voor het maken van de opdracht bon, waarbij je klantgegevens,verzekeringsgegevens, auto- en ruitgegevens in ons systeem vastlegt. Het is belangrijk dat jegemakkelijk contacten legt, jezelf kunt inleven in de situatie van de klant en goed kunt communiceren.