In opdracht van Mediahuis Limburg zoeken wij versterking op de afdelingen klantservice en klantbehoud, Wij zoeken een medewerker die ons niet alleen helpt met telefoonbeantwoording, maar ook écht luistert luistert naar de klant.
Voor de optimale klantbeleving en onze betrokkenheid bij De Limburger kiezen we bewust voor een inhouse klantenservice.
Op de afdeling behoud (retentie) ontvangen we via verschillende kanalen ook berichten van abonnees die de relatie willen verbreken. De medewerker die wij zoeken gaat dan op onderzoek uit om te kijken of de liefde echt over is of dat we met een goed gesprek en aandacht voor elkaar toch een mooie toekomst tegemoet blijven gaan.
De Limburger behoort tot de grootste regionale nieuwsmerken van Nederland en valt onder MediahuisLimburg. Honderdduizenden volgers, lezers en zakelijke klanten lezen dagelijks de nieuwsvoorzieningenals dagblad of online. Naast goede journalistiek is een uitstekende klantrelatie en klantervaringessentieel.
Op de afdeling Behoud (retentie) ontvangen we via verschillende kanalen ook berichtjes van abonnees die de relatie willen verbreken. De medewerker die wij zoeken gaat dan op onderzoek uit om te kijken of de liefde echt over is of dat we met een goed gesprek en begrip voor de situatie toch een passende oplossing hebben. Soms is het antwoord ook een simpele “het past niet meer”. Wij willen het alleen dan wel echt zeker weten en gecheckt hebben of we niet iets vergeten zijn in de besluitvorming.
We hebben een gezellig en gedreven team waar je kunt rekenen op een aangename mix van werken en leren. Je bent bezig met behoud en in de rustige momenten help je uit bij klantservices. Daardoor heb je een afwisselend takenpakket bestaande uit:
Daarnaast laat jij je het beste omschrijven als de persoon die op verjaardagen met iedereen wel een gesprekje aanknoopt en bekend staat om zijn/haar empathisch vermogen. Je hebt snel dingen door en durft door te vragen op het moment dat je het niet goed snapt. Tot slot ben je serieus en toch ook wel een tikkeltje ambitieus.