Met onze leuke Tips & Tricks

Medewerker Verzuim & Re-integratie – Hardinxveld-Giessendam

Vacature informatie

Locatie:

Hardinxveld-Giessendam

Uren per week:

32 tot 40

Dienstverband:

Fulltime / Parttime

Salaris:

€ 2350 tot € 2700

Publicatiedatum:

28 mei 2024

Introductie

“Voor vrijwel alles wat je in dit werk doet, heb je te maken met afspraken en regels. Maar in alles wat je in dit werk doet, luister je ook vooral naar je eigen intuïtie.” – Valery W., Assistent Verzuim bij onze opdrachtgever.

Vanwege de aanhoudende groei van de organisatie is Valery, samen met haar collega’s van Team Verzuim, op zoek naar versterking in de vorm van een: Medewerker Verzuim & Re-integratie.

Organisatie

Onze opdrachtgever biedt oplossingen voor alle uitdagingen binnen de backoffice van uitzendorganisaties, zodat zij zich kunnen concentreren op hun corebusiness. Werken bij deze snelgroeiende organisatie betekent samenwerken met een energiek en gemotiveerd team! Wat zeven jaar geleden begon met een team van zeven medewerkers, is nu uitgegroeid tot een dynamische groep van ongeveer 60 medewerkers. Collega’s schuiven gemakkelijk bij elkaar aan en er is altijd ruimte voor een praatje. Het motto is: Samen groeien, samen sterker!

Functie

Als Medewerker Verzuim & Re-integratie verricht je ondersteunende werkzaamheden voor je collega Casemanagers. Je verwerkt digitaal de ziekmeldingen van flexkrachten van onze klanten en onderhoudt zowel per mail als telefonisch de communicatie met zowel de flexkracht als de klant, met als doel de ziekmelding zo snel mogelijk om te zetten naar een herstelmelding. Je schakelt regelmatig met diverse partijen zoals UWV, de Arbodienst en andere specialisten.

  • Je bent wekelijks (mede-)verantwoordelijk voor het berekenen en betalen van ziekte-uren/ziektegeld.
  • Je ontwikkelt jezelf tot vraagbaak voor klantvragen over (kort) verzuim, zwangerschapsverlof, bevallingsverlof en (aanvullend) geboorteverlof.

Functie-eisen

  • Je hebt een sterke intuïtie en een gezonde dosis relativeringsvermogen.
  • Met jouw telefonische ervaring weet je dat het “toontje de muziek maakt” en houd je de leiding over het gesprek.
  • Je weet je collega’s makkelijk te vinden om te sparren bij twijfels of bijzonderheden, maar kunt je ook net zo makkelijk afsluiten om de bijbehorende administratie op orde te brengen.
  • Je weet weerstand om te buigen naar een positieve uitkomst voor alle partijen, met als doel een zieke medewerker zo snel mogelijk weer aan het werk te krijgen.
  • Ervaring op een professionele klantenservice of in een andere telefonische rol is een must.
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar, waarvan in ieder geval op maandag en vrijdag.

Aanbod

  • Een salaris tussen de €2350,- en €2700,-, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
  • Een laptop van de zaak.
  • 25 vakantiedagen en de mogelijkheid om per jaar 5 extra dagen te ‘kopen’.
  • Een winstuitkering (13e maand) wanneer de jaardoelstellingen zijn behaald.
  • Het gehele jaar aandacht voor jou als individu, met “Alles-Flex-gesprekken” en een vitaliteitsplan met o.a. Padel, Bootcamp en pilates.
  • E-learning modules die jouw kennis verdiepen, opfrissen en op peil houden.
  • Jaarlijkse bedrijfsuitjes zoals skiën in Oostenrijk of suppen in Spanje.
  • Dagelijks een vers bereide lunch die we samen eten in ons gezellige kantoor-café.

Vacature delen:

Heb je vragen?

Locatie

Stationsplein 8-K
6221 BT Maastricht

Email

info@jobber.nl

Telefoonnummer

0850646432

Onze werkwijze

Solliciteer Direct!

Persoonsgegevens

PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)

Contactgegevens

Prive Werk

Wensen

Dit veld moet worden opgevuld met een aantal, b.v. 40

Motivatie & Bron

Β 

Meer

Relevante vacatures

Backoffice medewerker – Hardinxveld-Giessendam

Heb je nog geen ervaring in jouw vakgebied? Geen zorgen! Bij onze opdrachtgever geloven ze in de kracht van elke ervaring, of het nu gaat om bijbaantjes, stages of vrijwilligerswerk. Zoals Pippi Langkous al zei: “Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!” Klinkt dit als jou? Lees dan verder en ontdek hoe jij hun team kunt versterken.

Assistent Controller – Hardinxveld-Giessendam

Bij een snelgroeiende organisatie komen er steeds meer cijfers door de boeken. Wij weten dus als eerste hoe het met de gezondheid van het bedrijf staat en zien die stijgende lijn. Dat is heel gaaf! Vanwege die aanhoudende groei zijn we op zoek naar uitbreiding van het team in de rol van: (Junior) Assistent Controller.

Credit Controller – Hardinxveld-Giessendam

“De kunst van mijn werk is door intensief klantcontact en creatief denken in oplossingen, datgene voor elkaar te krijgen waar anderen vaak een incassobureau voor moeten inschakelen” – Kimberley R., Credit Control Manager. Vanwege onze groei zijn we op zoek naar uitbreiding van Team Debiteuren in de rol van: Credit Controller.

Financial Controller – Hardinxveld-Giessendam

“Datagedreven sturen op de financiële gezondheid en groei van een van de grootste backoffice dienstverleners in Nederland. Dat is wat ik met trots zeg als iemand mij vraagt wat ik doe.” – Daniel D., Financial Controller.

Jobber job alert